Visita d’alumnat i professorat italià ?? i grec ??

ERASMUS JOIN US

Ha començat aquesta setmana amb gran intensitat la visita de dos grups d’alumnes i professors grecs i italians.

Són quatre alumnes i dos professors de ?? Grècia, d’un centre de Kavala, i set alumnes i tres professors ?? d’Itàlia, d’un centre de Cavour.

Amb el centre italià compartim el projecte “Sharing ? books, sharing stories”, i amb el grec, “Creative ?‍?students, active citizens”.

Es pretén fer un treball de fusió entre les tres cultures, i especialment abordar el foment de la lectura conjuntament des dels tres centres.

Per començar la setmana han fet activitats de cada projecte, també dinàmiques de  grup, teatre negre, a més d’una visita per Carlet, amb benvinguda inclosa per part de ? l’alcaldia.

A més a més, la mobilitat ha girat també al voltant dels drets humans i per tant hem celebrat el dia de la dona. S’han realitzat lectures  col·lectives de poesía. A partir d’una selecció de poemes de la poetessa índia Rupi Kaur, hem parlat sobre feminisme i drets humans al temps que hem gaudit del plaer compartit de llegir.

Els alumnes han escollit alguns dels seus versos com a lemes per a les pancartes que tot seguit han realitzat per participar en la manifestació del 8M?Els escrits de les pancartes han estat basats en els poemes de Rupi Kaur.

Han visitat també al llarg de la setmana el museu de les arts i les ciencies, on han assistit a un taller d’electricitat, han visitat l’oceanogràfic i han vist una projeccio a l’hemisferi.

Han visitat el centre històric de València i han visitat la platja de la malvarrosa.

Els alumnes també han estat treballant amb la plataforma digital” story jumper”, han participat en un scape room i en un torneig de padel.

Han observat els projectes frealitzats pels alumnes de 4t d’ESO a l’aula de tecnologia, han vist com es juga a la pilota valenciana, han fet una entrevista en la ?️ràdio del centre i, per últim, han representat l’obra de ? teatre “Erasmus, join us”.

Per finalitzar  s’ha realitzat un acte de cloenda, en el qual han presentat els projectes finals i el logo del projecte, han fet activitats i s’han entregat els certificats de participació.