Erasmus+

L’IES EDUARDO PRIMO MARQUES, participa en projectes Erasmus des de l’any 2016. Aquest programa ofereix als professionals de l’educació oportunitats de Mobilitat per a l’Aprenentatge, amb l’objectiu d’ampliar i millorar el seu desenvolupament professional, a més de possibilitar la col·laboració amb els seus homòlegs d’altres països d’Europa. Són els anomenats projectes KA1.

A més a més també dona oportunitat als alumnes per anar a centres europeus i fer projectes col.laboratius amb altres estudiants europoeus. Són els anomenats projectes KA2.

Per altra banda, des del any 2021 tenim l’acreditació Erasmus. Sóm CENTRE ERASMUS durant el periode 2021-27.

L’IES Eduardo Primo continua creixent en Europa i apostant per l’internacionalització.

Erasmus+ KA1 projectes

HACIA UNA ESCUELA MÁS EMOCIONANTE

Erasmus+ KA2 projectes

ÀMBIT EDUCACIÓ ESCOLAR

Ofereix als professionals d’aquests nivells oportunitats de Mobilitat per a l’Aprenentatge, amb l’objectiu d’ampliar i millorar el seu desenvolupament professional, a més de possibilitar la col·laboració amb els seus homòlegs d’altres països d’Europa. Mitjançant les Associacions Estratègiques dóna suport l’intercanvi de bones pràctiques i criteris d’innovació per abordar reptes comuns, com l’abandonament escolar o el baix nivell de coneixement bàsic, fomentant els vincles amb el món extraescolar i amb altres àmbits educatius i formatius.

Promoting healthy eating and physical activity for healthier nations.
Green energy
Green energy for a green planet

Euro Hope
Sustainable Gastronomy