Job shadowing Holanda

Blog: https://enrichinglivesopeningmindsholland.blogspot.com

Dins del nostre projecte europeu d’acreditació ERASMUS , les professores Sonia Fabra i Gema Luis han realitzat un jobshadowing a Holanda, concretament a la ciutat d’Almelo.

A més del centre amb que es realitzaran les mobilitats d’alumnat el curs vinent, han pogut visitar altre a la ciutat de Twello. Ambdos pertanyen a les denominades eco-escoles, model educatiu basat en el contacte amb la natura i els projectes que permeten formar als alumnes en iniciatives a favor de la sostenibilitat.

Les accions contra el canvi climàtic són pilars fonamentals als seus currículums.

Durant la mobilitat s’ha pogut també participar també en un projecte SILC (International Sustainability, learning comunities), projecte que realitza el centre holandés amb col.laboració de la universitat d’Almelo, d’un centre d’Uganda, un centre de Rumania i un centre català.

A més d’haver creat un fort vincle entre el Zone College i l’IES Eduardo Primo, han tornat amb moltes idees per a futurs projectes.