Visita alumnat de França

Aquesta setmana hem rebut la visita de Yasmina i Henda, 2 professores de Marsella que ja van visitar el nostre centre el passat gener.

Esta vegada han vingut acompanyades amb sis alumnes del seu centre.

Durant la visita, tant alumnes com professores han tingut l’oportunitat de conèixer els projectes del nostre centre, com el projecte de sostenibilitat, de reciclatge de alumini, el del teatre negre , els projectes interdisciplinars i d’erasmus entre altres coses.

Han pogut visitar la ciutat de les arts i les ciències, l’oceanogràfic, l’hemisferi, així com participar en un taller d’electricitat d’alt voltatge.

També han fet moltes activitats amb els nostres alumnes de 3r i 4rt d’ESO de l’optativa de francés, com el joc dels ODS, una gincana per Carlet, un taller de cuina i han jugat a la pilota valenciana.

Per finalitzar la setmana, els nostres alumnes de 3r d’ESO que van estar a Turín fent una obra de teatre negre, l’han representat al nostre centre.

Sens dubte una visita molt profitosa!!!