Visita alumnat de Genova

Aquesta setmana l’Ies eduardo primo ha rebut la visita d’un grup d’alumnes del institut de secundaria superior de la ciutat de Gènova.
Els 15 alumnes i les 3 profes el nostre centre i han passat una setmana plena d’activitats on també han participat 16 alumnes de 4rt ESO.
Els alumnes han fet un taller amb activitats de dinàmiques de grup, un kahoot sobre aspectes rellevants de la cultura valenciana i un taller de teatre negre dirigit per la professora Imma Bellver. En acabar el taller de teatre negre, els alumnes han interpretat un poema de Vicent Andrés Estellés, en commemoració al 30 aniversari de la seua mort.
A més a més, han fet un taller al laboratori de Biologia, han assistit a classe de castellà i valencià on els alumnes italians han fet unes presentacions del seu centre i la seua ciutat.
Han fet una classe de valencià on han pogut vore les semblances entre les dues llengües.
Han realitzat una activitat al voltant dels 17 objectius de desenvolupament sostenible, han participat en un torneig de padel al poliesportiu municipal organitzat pel club de padel de carlet.
Han realitzat un tour per carlet fent una parada al nostre ajuntament on han sigut rebuts per l’alcaldessa i diferents regidors.
Finalment han realitzat un taller de cuina on han pogut cuinar la típica truita de creïlla. També han pogut observar el nostre Recrea’t, on han participat en els tallers de pilota valenciana, laboratori, guitarra , moda , caminar, etc
Per a finalitzar la setmana s’ha realitzat una entrega de certificats i un dinar d”acomiadament amb una paella carletina a la nostra cantina.