Ofertes de treball

El nostre centre posa a disposició de les empreses el servei de Borsa de de Treball que gestionem per a posar en contacte al nostre alumnat amb les empreses que tinguen necessitat de cobrir un lloc de treball.

El centre no realitza cap selecció de personal, sinó que exerceix d’intermediari per a posar en contacte l’oferta i la demanda d’ocupació.

Si desitja cobrir un lloc de treball en la seua empresa pot presentar una oferta de treball. La seua oferta d’ocupació s’enviarà a la base de dades d’alumnat i exalumnat. Posteriorment els candidats o candidates, contactaran a títol personal amb la seua empresa, d’acord amb les instruccions exposades per vostés en la seua oferta, per a iniciar el procés de selecció oportú.

Per tant, si desitja cobrir un lloc de treball amb els perfils professionals d’alumnat titulat que formen part de la borsa de treball, pot iniciar el procés, ara mateix, emplenant el següent formulari.

Donar d’alta l’empresa (només cal fer-ho una volta i s’ha de validar manualment abans de poder enviar ofertes):

ACCÉS AL FORMULARI D’ALTA

Una volta haja rebut el correu de confirmació, podrà enviar-nos ofertes de treball al següent enllaç:

ACCÉS AL FORMULARI D’OFERTA

Si desitja altra informació, pot enviar-nos un missatge a la següent adreça de correu electrònic:  borsadetreball@ieseduardoprimo.es