Tràmits

Instància general

Una vegada emplenada la sol·licitud i demés informació, si és el cas, s’ha d’entregar junt amb la fotocòpia del DNI en la secretaria del centre.

Sol·licitud web família

Una vegada emplenada la sol·licitud s’ha d’entregar en la secretaria del centre o al correu electrònic 46002775.secretaria@edu.gva.es.

Cerfificats acadèmics

⚠️ ATENCIÓ: Per als certificats d’ESO i FP BÀSICA no es paguen taxes, passar al punt 3.

Desprès de pagar la taxa cal emplenar el formulari.

1. Descarregar la taxa corresponent en http://www.ceice.gva.es/doc046/gen/es/tasas.asp?idf=ADMIN
  2. Pagar la taxa.
  3. Emplenar el formulari: https://forms.gle/LmtDb3gDw1XD4HQy5
  4. En el termini d’una setmana estarà disponible a secretaria.

Expedició de títols

1. Descarregar la taxa corresponent en:
  2. Pagar la taxa.
  3. Emplenar la següent sol·licitud.
  4. Emplenar el formulari: https://forms.gle/WDnKYvVtbmFNPg6h8

Si l’alumne té alguna bonificació en les taxes, haurà de presentar un document que ho acredite.

IMPORTANT: el títol tarda com a mínim 2 anys a rebre’s així que l’alumne acreditarà els seus estudis amb la taxa del títlo pagada i el seu certificat acadèmic on apareixerà la nota mitjana. Per això l’alumne te que tramitar en el mateix moment la sol·licitud del certificat acadèmic.

Altres tràmits

Abans de demanar cita prèvia, consultar en el correu si el tràmit es pot fer telemàticament.

Devolució de material

Per a sol·licitar la devolució de material heu d’omplir el següent formulari:

Devolució de material

Tràmits FP

Acreditacions de competències professionals

Convalidacions, exempcions i ajornaments FP

Sol·licitud de convalidacions d’estudis. (Termini fins al 30 octubre 2023)

(S’ha d’entregar la sol·licitud junt amb el certificat acadèmic on apareguen les notes dels mòduls que es voleu convalidar).

Sol·licitud d’exempció del mòdul de Formació en Centres de Treball. (Un mes abans de la convocatòria)

Sol·licitud d’ajornament de qualificacions del mòdul de Formació en Centres de Treball.

Una vegada emplenada tota la documentació s’ha d’entregar en la secretaria del centre o al correu electrònic 46002775.secretaria@edu.gva.es

Renúncies i anul·lacions FP

Sol·licitud de renúncia a la convocatòria. (Annex IX)

• Convocatòria Ordinària:
    • 1er Curs: FINS AL 6 de maig
    • 2on Curs: FINS AL 31 de gener
  • Convocatòria Extraordinària:
    • 1er i 2on Curs: FINS AL 24 de maig

(En cas de sol·licitar RENÚNCIA a la convocatòria, cal adjuntar la documentació acreditativa del motiu pel qual es renuncia).

Sol·licitud d’anul·lació de matrícula presencial: (Annex VII)

• 1er Curs: FINS AL 6 d’abril
  • 2on Curs: FINS AL 22 de desembre

Sol·licitud d’anul·lació de matrícula per mòduls (Només per a Cicles Formatius en modalitat semipresencial): (Sol·licitud)