Xarrades 2ESO

Xarrades informatives a 2n d’ESO

Com alumnat i professorat quedaren contents, s’han repetit per a 2n d’ESO

Fa uns dies, companys i companyes de 1r BAT que cursen TIC (Tecnologies de la Informació i de la Comunicació), impartiren xarrades a tots els primers de l’ESO sobre la “Seguretat en Internet” i “La convivència en el centre“. Com les xarrades van agradar i van estar bastant bé, decidiren repetir-les per als alumnes de 2n d’ESO. La iniciativa va sortir dels mateixos ponents, alumnes de 1r de BAT i van tindre l’ajuda de la seua professora, Trini i de Marta, orientadora dels primers nivells de l’ESO. Aquestes xarrades s’estan realitzant aquesta setmana del 15 de Febrer i les que queden pendents,  es faran la setmana vinent.

Els dos temes són molt importants, encara que hi ha molts companys i companyes que no ho creuen així, pensen que ho saben tot i no necessiten que ningú els ensenye ni els aconselle d’aquests temes. Però s’equivoquen.

També volem recordar-vos que ja s’han publicat dos dels tres jocs sobre la Seguretat en Internet. En pocs dies, publicarem el tercer. Ja sabeu que es necessiten les 3 claus per a obrir la caixa de Pandora.

SERÀS EL/LA PRIMER/A A OBRIR-LA?

SORT!

Rubén Licián