Street photography

Fotografia de carrer?

En aquesta entrada us parlarem d’un altre crevillentí molt creatiu, i la seua afició a la fotografia li ha portat a ser conegut en tota Espanya.

Es tracta de Manuel Mas, lampista de professió. Ja en una altra ocasió, concretament al setembre, parlàrem d’ell i hui ho tornem a fer amb més notícies sobre les seues fotografies.

És molt possible que ho vegeu en la televisió local, en el programa “L’Estoreta”, perquè li van entrevistar per a conéixer una mica més d’ell i del seu estil de fotografiar, de captar essències, històries, moments… del carrer.

Si t’agrada la fotografia i vols conéixer una mica més sobre l’estil “Street photography”, pots escoltar a Manuel en la seua pròxima conferència. Serà a la casa de cultura de Castalla el 25 de febrer a les 18.00 hores.