Sant Valentí 2023

UN COR, UN TUIT

Com sabeu, a l’equip encarregat de la biblioteca li agrada realitzar temàtiques per a dinamitzar el seu ús i animar així, tant al seu alumnat com al professorat, a la lectura. L’any passat ja vam realitzar aquesta campanya i la veritat és que va agradar moltíssim, perquè no sols es van enviar missatges d’amor, també d’afecte, amistat o admiració cap a companys i companyes, tant d’alumnat com de professorat i personal del centre. Així que, a més de promocionar llibres romàntics o d’amistat, volem animar-vos primer a escriure, perquè després altres persones puguen llegir.

«Un cor, un tuit», pretén que escriguem, en màxim 140 caràcters com ocorre amb els tuits, un missatge d’amor o d’amistat per a algú del centre. El pròxim 14 de febrer, que és el dia de Sant Valentí, li farem arribar el missatge.

Ja saps! Si vols sorprendre a algú o dir-li algunes paraules boniques, passa per la biblioteca i demana el teu cor, o targeta, on podràs escriure el teu missatge, i nosaltres li ho farem arribar. No perdes aquesta ocasió per a dir-li el que sents.