Visita al MARQ

Museu arqueològic d’Alacant

L’alumnat de 1r de l’ESO va visitar el museu arqueològic d’Alacant, però com són tants grups, van realitzar l’eixida en dos dies.

El 22 de febrer, van ser els grups B, C, D i E i divendres passat, 17 de Març, els grups A, F i G. Els van acompanyar els professors del departament de Geografia i Història, els qui van organitzar i van fer possible aquestes visites.

Van eixir de l’institut a les 9:15h amb autobús cap a Alacant i van arribar aproximadament sobre les 10:00h. Quan van arribar es van quedar una altra mitja hora en un parc xicotet que estava enfront del museu per a esmorzar i esperar a poder entrar. Quan ja es va poder entrar es van dividir en 2 grups i cadascun es va anar amb un guia diferent. Un grup es va anar ha fer un taller d’art rupestre de la prehistòria i l’altre grup va anar a veure l’exposició de com vivien en la prehistòria.

En el taller d’art rupestre donaven un tros de roca plana per a fer dibuixos amb carbonet i després repassar-los amb pintura acrílica. En l’exposició es podia veure com vivien en la prehistòria, com caçaven i coses que s’utilitzava en la vida quotidiana d’aqueixa època, com a coberts, atuells, braçalets, les puntes d’una llança etc… En cada sala havien dibuixos projectats en el sòl.

Era tot molt interessant, però el que més ens va agradar d’aqueixa part van ser els utensilis que es feien ells mateixos“. Són testimoniatges de l’alumnat que va assistir a l’excursió.

Quan van acabar es van asseure els dos grups en uns bancs a esperar a l’autobús i es van fer una foto. Sobre les 14.30 van tornar a Crevillent i els van deixar en la parada d’autobusos del Fontenay, donant per finalitzada l’excursió.

Alumnat 1ESO A-G premsa