Visita al Fondo

El Fondo a través de l’espiell

Dimarts passat 28 de març d’enguany, set alumnes/as de cada classe de primer de l’ESO, vam ser al Fondo de Crevillent amb autobús.

Per què només set de cada classe? Doncs perquè l’Ajuntament de la nostra localitat era qui ens proporcionava el transport i clar, en ser només un autobús de 50 places… qui anava? Així que per sorteig, es van triar a set alumnes per grup.

Quan arribàrem, entràrem en una habitació gran i ben decorada. Ens van explicar diverses coses abans de començar a visitar el Fondo. Ens van explicar com es va formar, que ocells ho habiten, d’on venen… També ens van contar que moltes de les seues espècies estan en perill d’extinció. Després d’això, vam anar a veure els ocells. Havien molts, molt bonics, com els flamencs, ànecs i altres ocells aquàtics.

Ens van esmentar diversos ocells i ens van dir que si els trobàvem ens posarien positiu. Jo, Paloma, vaig poder trobar a la “Focha cornuda”. També vam veure a la “Focha Común”, a un ànec que pels seus colors li diuen l’ànec del Barça, flamencs, ocells anomenats “Moritos comunes”…

Vam fer fotos als ocells, ànecs … tots eren preciosos, però bo, en conclusió va ser tot molt bonic i ens ho passàrem genial.

Paloma, Amin i Miguel Ángel