Eixida a Benidorm

Jornada assolellada i agradable per Benidorm

Hola, som June i Yanira de 1ESOA i hem preparat aquesta notícia sobre l’eixida que van fer a Benidorm els i les alumnes de cicles. Per a això, entrevistem a María Dolores Asensi, que ens va atendre en el departament d’anglés amb molt respecte.

En aquesta eixida va participar tant alumnat del centre com alumnat estranger que estava en el nostre centre participant en el programa d’intercanvi Erasmus. Van ser alumnat del cicle superior d’Administració i Finances, de l’optativa de comunicació oral i 9 alumnes francesos.

Quant al professorat que va participar, podem explicar-vos que van ser: Nacho de FOL, 3 professores franceses que estaven de visita en el nostre centre i María Dolores, professora d’anglés. La finalitat de la visita a aquest lloc tan turístic de la nostra costa Mediterrània,no és un altre que posar en pràctica l’aprés en classe quant a comunicació en anglés i clar, que millor lloc que Benidorm, perquè està ple d’estrangers. Així que una vegada allí, els companys i companyes de cicles, van anar específicament a preguntar-li a “guiris” si estaven de vacances i en què hotels s’allotjaven durant les seues vacances. Les entrevistes van ser totalment en anglés, ja que aqueix era l’objectiu, poder comunicar-se amb persones d’una altra nacionalitat usant l’anglés com a idioma vehicular.

L’eixida des de l’institut Canónigo Manchón va ser a les 9.15 i l’arribada a Benidorm va ser sobre les 10.00 i poc. Quan van arribar allí, l’autobús els va deixar en el passeig de la platja i la professora María Dolores els va donar una fulla perquè la completaren una vegada acabara l’experiència. En ella, havien de posar si els havia agradat o no i els va agradar tant que el mateix alumnat va proposar als professors si la pròxima eixida que feren es podien quedar a menjar i tornar a la vesprada, perquè els havia fet gust de poc.

Com sempre sol passar, un dels alumnes arribe 5 minuts tard i van haver d’esperar-li. Encara sort que no va tardar molt i la volta de Benidorm la van poder fer a les 13.30, arribant a l’institut al voltant de les 14:30h.

June i Yanira