Proves d’idiomes homologades

CONVOCATÒRIA DE PROVES D’IDIOMES PER A ALUMNAT DE L’IES CANONGE MANCHÓN

Si tens 16 anys, estàs matriculat en l’IES Canonge Manchón i vols obtindre l’acreditació del nivell A2, francés o anglés, de les proves homologades d’idiomes, no deixes de passar esta setmana per secretaria per a emplenar la sol·licitud, perquè el termini acaba el 30 d’abril. Tens tota la informació en el següent document (només disponible en valencià).

PROVA_IDIOMES

Activitat d’animació lectora

EL MISTERI DEL TAST DE LLIBRES

Este curs escolar, l’equip de biblioteca ha preparat un Breakout de misteri per a celebrar el dia del llibre, el 23 d’abril. Sabeu que un Breakout és com un Scape Room, però la finalitat del qual és resoldre uns enigmes per a poder obrir la caixa final, en lloc d’eixir d’una habitació com succeïx amb el Scape Room.

Perquè així serà!, resolent enigmes i descobrint pistes que us permetran avançar i poder arribar al final, on se us demanarà una contrasenya que resoldrà el misteri. A més, podreu demostrar destreses com a treball en equip, col·laboració, organització i amb un xicotet matís; “el silenci”. En una biblioteca no es pot parlar, però sí que murmurar, parlant molt, molt baixet, perquè l’equip contrari no s’assabente de les pistes que aneu obtenint.

Us atreviu?

Si us abellix i voleu comprovar la vostra destresa detectivesca, podeu demanar a algun profe que us porte a la biblioteca. Us deixem ací el joc perquè li doneu una ullada.

L’equip de biblioteca