INFORMACIÓ SOBRE LA XARXA DE LLIBRES. CURS 2021-22

PER AlS ALUMNES QUE PERTANYEN A LA XARXA DE LLIBRES

Per a l’alumnat de l’ESO

• Durant els pròxims dies 6 al 17 de juny de 2022 cada professor/a recollirà a l’aula els llibres de l’alumnat.
  • Cal portar el llibre i el document que va donar cada professor/a a l’alumnat al setembre de 2021.

Per a l’alumnat de la FPB

• Durant els pròxims dies 27 al 29 de juny de 2022 cada professor/a recollirà a l’aula els llibres de l’alumnat.
  • Es recolliran els llibres el mateix dia de la recuperació.

PER AlS ALUMNES NOUS QUE ENTREN A LA XARXA DE LLIBRES

Per a l’alumnat de l’ESO

El dimarts 21 de juny de 2022, a la biblioteca es recolliran els llibres de l’alumnat nou de l’ESO que entra en la xarxa de llibres.
L’horari de recollida serà escalonat:

• De 10h a 10h30 per a l’alumnat nou de 1r de l’ESO
  • De 10h30 a 11h per a l’alumnat nou de 2n de l’ESO
  • De 11h a 11h45 per a l’alumnat nou de 3r I 4t de l’ESO

Les famílies portaran tot el lot de llibres del curs vigent i emplenaran una declaració responsable del grup al qual pertany l’alumnat amb el detall dels llibres entregats.

Per a l’alumnat de la FPB

El dimarts 28 de juny de 2022, a la biblioteca es recolliran els llibres de l’alumnat nou de la FPB que entra en la xarxa de llibres.
L’horari de recollida serà escalonat:

• De 10h a 10h30 per a l’alumnat nou de 1r de la FPB tant de diürn com de vesprada
  • De 10h30 a 11h per a l’alumnat nou de 2n de la FPB, tant de diürn com de vesprada.

Les famílies portaran els llibres d’àmbits del curs vigent i emplenaran una declaració responsable del grup al qual pertany l’alumnat amb el detall dels llibres entregats.