Publicació de notes i programació d’activitats

Estimades famílies,

Hui dilluns 23, estan publicades les notes de la segona avaluació.

Per a la revisió de la nota disposeu de 3 dies hàbils per a posar-vos en contacte a través de Webfamilia amb el/la docent de la respectiva assignatura.

Per a les reclamacions de notes disposeu d’aqueixos mateixos 3 dies hàbils per a posar-vos en contacte a través del correu 03012724@gva.es amb la directiva del centre. Els casos de reclamació en el qual calga crear un comité de reclamació, es realitzaran quan les autoritats sanitàries permeten la reunió del personal educatiu.

Seguint les instruccions de Conselleria d’Educació, a instàncies de les autoritats sanitàries, el 24 de març quedaran tancats tots els centres educatius fins a nova comunicació.

Podeu veure tot el treball que s’ha programat per a la docència no presencial fent clic ací, o copiant i pegant en el navegador:

Busqueu el grup dels vostres tutoritzats. Els continguts d’aquesta carpeta s’aniran actualitzant automàticament pel professorat segons les seues necessitats. Per tant, per a veure l’última versió hauran de tornar a entrar utilitzant l’enllaç anterior de nou.

Dins del document que obrireu, podreu veure i les activitats que ha d’entregar l’alumnat, a través de la Plataforma AULES, al seu professorat per a la seua qualificació, en la columna “Tasques avaluables”.

Els vostres tutoritzats hauran d’anar realitzant i entregant les tasques de cada assignatura segons indique el seu professorat, sota la seua responsabilitat, ja que són tasques avaluables i comptaran per a la nota de la tercera avaluació.

Conselleria ens informa que s’ha restablit l’accés a AULES a l’alumnat d’FP semipresencial i que ens remetrà un calendari d’accés per a cada nivell educatiu, sempre tenint en compte que serà de manera gradual per ensenyaments, perquè es puga garantir el correcte funcionament de la plataforma. De manera que els vostres fills han de començar per les primeres activitats que programem per a la setmana passada del 16/3/20 al 18/3/20 i recuperar el ritme de treball.

El nostre objectiu és que l’alumnat no perda els hàbits quant a horaris, esforç i treball, desitjant reprendre la nostra vida amb normalitat.

Gràcies per la vostra comprensió, us continuarem informant per la pàgina web i WEBFAMILIA.