Formació Aules Alumnat

AULES Alumnat – Accedir a la plataforma

En aquest videotutorial expliquem a l’alumnat com accedir a la plataforma corporativa aules de la Conselleria d’Educació.

AULES Alumnat – Navegació pels cursos i foros

Videotutorial en el que expliquem a l’alumnat la navegació per diferents cursos de la plataforma corporativa aules de la Conselleria i els tipus de foro de comunicació amb el professorat i amb la resta de l’alumnat del curs.

AULES Alumnat – Diferència entre recursos i activitats

En aquest videotutorial expliquem a l’alumnat la diferència entre recursos i activitats a la plataforma corporativa aules de la Conselleria.

AULES Alumnat – Entregar una tasca (fitxer adjunt)

Videotutorial que explica a l’alumnat d’Aules, la plataforma corporativa de Conselleria com inserir un fitxer en una tasca per pujar-la i enviar-la al professorat.

AULES Alumnat – Entregar una tasca utilitzant l’editor HTML

Videotutorial explicatiu de la utilització de l’editor HTML que pot fer ús l’alumnat a la Plataforma Aules

AULES Alumnat – Entrega de tasques amb fotos des del mòbil

Ivan García, mestre d’Informàtica, de l’IES THIAR al PILAR DE LA FORADADA. Ens mostra com pot l’alumnat entregar tasques a la plataforma Aules, des del telèfon mòbil.

AULES Alumnat – Consultar les qualificacions

La professora Inma Fuentes, ens explica de quina manera i què pot veure l’alumnat respecte a les qualificacions de les tasques que ha anat realitzant i que el seus docents han avaluat i registrat a l’aula virtual.

AULES – Alumnat – Entregar una tasca

Tutorial realitzat per Héctor Espinosa, on ens explica com entregar una tasca a una activitat. També veiem com podem enviar-li un comentari al professorat per poder comunicar-nos.

AULES – Alumnat – Enviar un missatge a un fòrum

Tutorial realitzat per Héctor Espinosa, que mostra com podem enviar un missatge a un fòrum, així com el recurs per marcar assistència a les classes.

Lliurament tasques en Aules

Una vegada que tens els teus deures, has de fotografiar-los, passar-los a document PDF i combinar tots els documents que tingues en un només, d'aquesta manera el teu lliurament estarà ben preparat. Segons el sistema operatiu del teu dispositiu aquestes instruccions varien una mica, recorda seleccionar bé la teua informació.

• Si ho realitzaràs des d'un telèfon mòbil o una tauleta de la marca Apple, llavors el teu sistema operatiu és: iOS
  • Si ho realitzaràs des d'un altre telèfon mòbil o tauleta, el teu sistema operatiu és: Android
  • Si ho realitzes des d'un ordinador Apple, llavors el teu sistema operatiu és MacOS.
  • Si ho realitzes des d'un ordinador amb Windows, llavors el teu sistema operatiu és aqueix: Windows.