Aquest any, l’alumnat de l’IES Violant de Casalduch ha tingut l’oportunitat de viure de prop la literatura negra gràcies al Festival Castelló Negre, amb la visita de dos autors destacats: Luis Aleixandre i Pere Cervantes.
🎙️ Entrevistes i trobades amb autors
L’alumnat de 3r de l’ESO va poder assistir a una xarrada exclusiva amb Luis Aleixandre, finalista dels Premis Planeta, qui va compartir amb ells les claus de la novel·la negra i la seua trajectòria literària. A més, des de Podcassim, vam tenir el privilegi d’entrevistar-lo i gravar la seua visita per a difondre-la pròximament en el nostre canal de podcast.




D’altra banda, també vam comptar amb la visita de Pere Cervantes, escriptor de novel·la negra amb una dilatada experiència, que va mantenir una entrevista única amb un entrevistador molt especial: el seu propi fill, Pau Cervantes, estudiant de l’IES Violant de Casalduch. La conversa, carregada d’anècdotes i reflexions sobre la literatura i el procés creatiu, podrà escoltar-se pròximament en Podcassim.
🏆 Alba Noria, finalista del concurs de microrelats


A més de les visites d’aquests autors, ens sentim molt orgullosos d’anunciar que Alba Noria, alumna de 4t de l’ESO, ha sigut finalista en el concurs de microrelats d’aquesta convocatòria. Un reconeixement merescut per la seua creativitat i narrativa negra.
📌 Seguim promovent la literatura!
La participació de l’IES Violant de Casalduch en el Festival Castelló Negre demostra una vegada més el compromís del nostre departament amb la promoció de la lectura, l’escriptura i el pensament crític a través de la literatura. Gràcies a tot l’alumnat que ha fet possible aquesta experiència!
