Visita de l’alumnat Erasmus

Hem tingut el plaer d’organitzar una sèrie d’activitats de dinamització per al alumnat Erasmus del Lycée Henaff (#Bagnolet ) y el Liceo Statale De Cosmi (#Palermo) i ha sigut tot un èxit! 💫💻🌍

En col·laboració amb el alumnat del TAFAD, hem creat una ruta que ha unit la literatura, l’esport i les llengües 📝🏋️‍♂️🌍. El departament d’informàtica ha creat un geocaching literari personalitzat que ha desafiat als participants a descobrir tresors literaris per la Via Verda de la Mar.

Ens sentim agraïts i orgullosos de haver pogut unir la literatura, l’esport, les llengües i la bellesa del nostre entorn en una experiència educativa tan memorable. 📚🌍💙

🏖️Un dia ple d’esport i diversió a la platja del Torreón 🌊🎉

L’alumnat del TAFAD ha organitzat activitats esportives per als nostres amics Erasmus. En les activitats de la platja també han participat joves del nostre Institut i del IES Penyagolosa.

Durant tot el curs, hem estat intercanviant vídeos i cartes, creant llaços i compartint les nostres experiències. Hui, finalment, hem tingut l’oportunitat de reunir-nos en persona.

Volem agrair a tots els participants per fer d’aquest dia un esdeveniment inoblidable. Sens dubte, aquestes experiències ens enriqueixen i ens ensenyen el vertader valor de la diversitat cultural.🌍❤️