L’admissió d’alumnat nou del centre consta de dos parts: PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA. La informació sobre el procés de matrícula està en la pàgina corresponent

MATRÍCULA 2024/25

MATRÍCULA D’FP BÀSICA del 15 al 18 de juliol de 2024

La matrícula serà PRESENCIAL en el centre. Del 15 al 18 de juliol de 2024 (veure CALENDARI).

1 – CALENDARI de matrícula per a FPBásica. Pendent de publicar

2 – SOL·LICITUD de matrícula.

3 – Resum de DOCUMENTACIÓ a portar amb la instància.

4 – Sol·licitud WEB FAMÍLIA.

5 – Informació de l’AMPA .

6 – Condicions per a la matricula en FPBásica d’Agro-jardineria i composicions florals.

7 – Condicions per a la matrícula en FPBásica de Reforma i manteniment d’edificis.

8 – Informació AUTOBUSOS

9 – Sobre la targeta identificativa d’accés de VEHICLES al Complex Educatiu i la FOTOGRAFIA per al carnet escolar, els tutors donaran informació a principis de curs.

10 – Cas de NO CONVIVÈNCIA DE PROGENITORS: Documentació acreditativa.

11 – Cas d’ESPORTISTA ALT NIVELL/RENDIMENT O D’ELIT: Entregar de manera presencial en el centre, per al seu acarament i registre d’entrada, la documentació acreditativa.

12 – Cas de DISCAPACITAT:

• Certificació vigent acreditativa d’un grau de discapacitat o minusvalidesa igual o superior al 33% i dictamen tècnic facultatiu vigent, emesos respectivament per la direcció del centre de valoració i orientació de persones amb discapacitat i l’equip de valoració i orientació que corresponga dependents de la conselleria competent en matèria de benestar social o òrgan equivalent d’altres administracions autonòmiques.

NOTA BANC LLIBRES: Important retornar els llibres en el centre on s’ha estudiat en 2023-24 perquè es puga gestionar el banc de llibres en el CIPFP CHESTE. Els qui no hagen participat en el curs 2023-24, han de gestionar-lo per primera vegada a través de conselleria en el següent LINK, i igualment retornar els seus llibres en el centre on ha cursat els seus estudis en 2023-24.

MATRÍCULA CICLES MITJANS I SUPERIORS PRESENCIALS I SEMIPRESENCIALS

Per a este curs la Conselleria ha habilitat dos maneres de realitzar la matrícula, de manera TELEMÀTICA (del 23 al 29 de juliol) o de manera PRESENCIAL en el centre (del 24 al 30 de juliol).

1 – Informació general de la matrícula curse 24-25.

– Informació de l’AMPA .

– Informació AUTOBUSOS

– Informació RESIDÈNCIA

IMPORTANT. Condicions de matrícula dels departaments:

– Cas de NO CONVIVÈNCIA DE PROGENITORS: Entregar de manera presencial en el centre, per al seu acarament i registre d’entrada, la documentació acreditativa.

– Cas de DISCAPACITAT: Entregar de manera presencial en el centre:

• Declaració responsable en què manifeste el seu coneixement de les capacitats terminals o resultats d’aprenentatge i criteris d’avaluació dels cicles o mòduls que sol·licita cursar. Document proporcionat pel departament d’Orientació del CIPFP CHESTE.

2 – Matrícula curse 24-25.

L’alumnat triarà una d’estes dos formes:

A) MATRÍCULA TELEMÀTICA (del 23 al 29 de juliol de 2024)

En este cas, obligatòriament has d’entrar a DOS PLATAFORMES.

Tindre gestionada amb anterioritat la documentació que s’ha de pujar.

• Accés a la plataforma de telematrícula ADMINOVA

Les persones que opten per fer la telematrícula hauran de pujar a la plataforma d’ADMINOVA els següents documents:

1. Per als quals venen a primers cursos i semipresencial: original i còpia per al seu acarament, o fotocòpia compulsada del requisit d’accés.
  2. Per a aquells que vinguen a segons cursos o semipresencial amb mòduls del cicle inscrit no realitzats en el centre: original i còpia per al seu acarament, o fotocòpia compulsada del certificat acadèmic del primer curs/mòduls semi cursats i del requisit d’accés.
  3. Original i fotocòpia del NIF/NIE/Passaport/Visat d’estudis/Targeta d’estudiant estranger.
  4. Si és menor d’edat, fotocòpies del NIF/NIE de tots dos pares o tutors legals.
  5. Fotocòpia del SIP.
  6. Sol·licitud WEB FAMÍLIA degudament emplenada.
  7. Justificant d’ingrés (resguard de pagament en el banc) de 30 € en concepte de segur escolar i expedient acadèmic conforme normativa; i aportació per a l’expedició del carnet identificatiu del centre, per al servici de la plataforma Orbys, per al saldo de fotocòpies i per a material de pràctiques individualitzat. El compte de l’ingrés és CAIXABANK ES68 2100 8845 1113 0006 8059.
  8. (Si escau) Justificant de l’ingrés d’haver-se fet soci de l’AMPA .
  9. (Si escau) Original i fotocòpia per a acarar de qualsevol documentació que s’haja utilitzat en el procés d’admissió: certificat de diversitat, esportista d’elit, informe d’acolliment de servicis, etc.

SI no es puja el pagament del centre i/o el de l’AMPA (punt 7 i 8 de dalt) per la plataforma d’ADMINOVA, usar este formulari:

• Accés al FORMULARI (amb correu gmail.com) on pujar la següent DOCUMENTACIÓ.

B) MATRÍCULA PRESENCIAL (del 24 al 30 de juliol de 2024)

En la Sala d’actes, baixos de la Residència 1.

Tindre gestionada amb anterioritat la documentació que s’ha d’aportar:

1 – CALENDARI de matrícula per a CM I CS, PRESENCIALS I SEMIPRESENCIALS. Pendent de publicar

2 – SOL·LICITUD de matrícula.

3 – Resum de DOCUMENTACIÓ a portar amb la sol·licitud.

4 – Sol·licitud WEB FAMÍLIA.

REVISAR RESTA DOCUMENTACIÓ DE LA INFORMACIÓ GENERAL DE MATRÍCULA.

MATRÍCULA CURSOS D’ESPECIALITZACIÓ

Una vegada has eixit admés en les llistes definitives. Informació #ACÍ.

Matrícula del 4 al 9 de Setembre de 2024 de manera PRESENCIAL en la secretaria del centre. P1, Residència 1.

Tindre gestionada amb anterioritat la documentació que s’ha d’aportar:

1 – SOL·LICITUD de matrícula.

2 – Resum de DOCUMENTACIÓ a portar amb la sol·licitud.

3 – Sol·licitud WEB FAMÍLIA.

REVISAR RESTA DOCUMENTACIÓ DEL PUNT 1 SOBRE INFORMACIÓ GENERAL DE MATRÍCULA.