INFORMACIÓ DEL TRANSPORT ESCOLAR

El transport escolar és un concepte que no està inclòs en els servicis del centre. L’associació de Mares i Pares (AMPA) del centre establix convenis amb diverses empreses privades per a facilitar el trasllat de l’alumnat del centre durant cada curs escolar.

Hi ha 2 tipus de rutes:

1. RUTES DE PROXIMITAT (zona metropolitana de València). Per a alumnat extern o intern.
    • Alumnat extern: Utilitza el servici tots els dies de la setmana
    • Alumnat intern: Utilitza el servici sol dilluns i divendres de cada setmana
  2. RUTES DE LLARG RECORREGUT (fins a les tres províncies de la Comunitat). Dissenyades expressament per a alumnat intern.
    • Realitza el servici els dilluns i divendres de cada setmana

RUTES DE PROXIMITAT

Les realitza l’empresa AUTOCARS TRANSVÍA. Per a qualsevol informació addicional sobre el transport s’ha de contactar directament amb l’empresa.

Telèfon de contacte: 961540251

Pàgina web de contacte: https://grupotransvia.com/

Sistema de pagament: domiciliat bimensualmente.

RUTES DE LLARG RECORREGUT

Vàries són les empreses de transport que realitzen el servici a l’alumnat INTERN del Centre, així com les diferents poblacions per on passen.

Este servici el gestiona i organitza l’Associació de Pares i Mares d’alumnes interns, sent el Centre qui coordina el seu funcionament. El pagament es realitza directament a les pròpies empreses.

AUTOCARS MASEGOSA S.L. (Tfno: 965.33.01.12) (Normes.pdf)

RUTA UN: ALCOI, MURO, ONTINYENT, CASTELLO DE RUGAT, BENIGANIM, XATIVA, CARCAIXENT, ALZIRA I ALGEMESI. (Tarifes.pdf / Horaris.pdf)

RUTA DOS: ONIL, SANT VICENT RASPEIG, ELX, NOVELDA, ELDA, VILLENA, ALCUDIA, CARCEL, ALBERIC, MASALAVES, L´ALCUDIA I ALGINET. (Tarifes.pdf / Horaris.pdf)

AUTOCARS MESEGUER (Tfno: 964.22.10.00)

CASTELLON, ONDA, VILAVELLA, NULES, VALL D´UXO, PTO DE SAGUNT, SAGUNT, CHESTE (Tarifes i Horaris.pdf)

AUTOCARS MIGUEL FERRAGUD S. L. CarrerAlcodar, 15 46790 XERESA
Tfno: 655 978 801

Gata Gorgos, Ondara, Oliva, Gandia, Xeraco, Tavernes, Favara, Cullera i Sueca (Tarifes i Horaris.pdf)

AUTOBUSOS MEDEL-OROZCO (Tel.: 669.475.508)

SANT JOAN.- BENIDORM. (Condicions, Tarifes i Horaris.pdf)

Este llistat té valor orientatiu i està subjecte a canvis en funció de l’alumnat per a este curs.

[Informació obtinguda de la pàgina web del Centre de Residències del Complex Educatiu de Cheste]