Participació a l’olimpíada matemàtica 2024 en la seva fase comarcal

El proper 23 de març, dissabte, un grup d’alumnat del nostre centre participarà en la fase comarcal de les olimpíades matemàtiques. Estaran repartits en el nivell 1: 1r i 2n ESO i el nivell 2: 3r i 4t ESO.

Les proves es realitzaran al col·legi Paidos de Dénia amb el següent horari:

8:30 ens vegem a la porta de l’IES Enric Valor, Pego. Desplaçament cap a la seu de Dènia (Col·legi Paidos) en vehicle propi.

9:30 Acreditació dels inscrits.

10:00 – 11:30 Prova individual.

11:30 Lliurament de samarreta i diploma. Esmorzar i final.

Les recomanacions als participants són:

L’organització recorda també que per a resoldre les activitats proposades es demana que cada alumne porte aquell material que considere precís: bolígraf, llapis, goma, regla, compàs, calculadora…”

IMPORTANT: No estarà permès l’ús de mòbil ni d’aparells de música durant les proves, pel que aconsellem que millor no els porten. Quan contesten les proves, que raonen al màxim i expliquen el que fan i com ho fan, ja que el jurat podrà valorar millor la seua resposta.

Es poden trobar problemes resolts d’anys anteriors: