Centre

L’IES Enric Valor de Pego (la Marina Alta) va nàixer l’any 1975 com a centre autònom de l’IES Historiador Chabàs de Dénia.  Va ser en l’any 2000 quan, per unanimitat del Claustre i del Consell Escolar Municipal, i amb motiu del seu 25è aniversari, el centre va adoptar el nom actual d’Enric Valor, en honor de l’il·lustre escriptor, qui va mantenir una vinculació molt estreta amb aquestes terres.
Al curs escolar 2011-2012 es va inaugurar el nou edifici i conseqüentment es va incorporar l’alumnat de 1r de cicle de l’ESO.
Posteriorment, al curs escolar 2015-2016 es va crear la Secció de l’IES Enric Valor a Orba on s’oferta només l’Educació Secundària Obligatòria.
El nostre institut és l’únic centre públic d’ensenyament secundari de la localitat i té adscrits els col·legis de la localitat, CEIP Ambra, CEIP Carolina Sala i CEIP Rosalia Bondia, així com el col·legi de la Vall de Gallinera CEIP Joanot Martorell.

fotoIES