RECURSOS

HORARI DE LLIURAMENT DE LLIBRES DE LA XARXA I DE L’AMPA

22 de juny de 2021
Publicado en
HORARI BANC LLIBRES JULIOL 2021

INSTRUCCIONS XARXA LLIBRES

17 de juny de 2021
Publicado en

INSTRUCCIONS PER A TORNAR ELS MANUALS:

Les dates de devolució dels lots de llibres seran des del DILLUNS 5 AL DIVENDRES 9 DE JULIOL. Ha d’estar atent la pàgina web del centre i al suro al costat de la biblioteca per a saber en quin dia i torn ha de vindre.

A causa de l’actual situació de prevenció d’exposició al COVI-19, cal respectar de manera rigorosa les instruccions i horaris assignats per a la devolució de manuals.

  1. L’alumnat haurà de descarregar de la pàgina web el document de lliurament de llibres de text del curs que li corresponga (exemplar per a l’alumne/a i per a l’administració), on completarà les següents dades: NIS, nom i cognoms de l’alumne/a, grup, data de lliurament i signatura. Aquest document estarà disponible a la pagina web del centre.
  2. Retire totes les marques personals (notes adhesives, fulls amb anotacions…).
  3. Els folres dels llibres presentaran un aspecte net i nou (no poden estar trencats pels cantons o llom):
    • Si el folre està ben conservat netege’l amb cotó i alcohol.
    • Si ha de canviar el folre i està apegat a les tapes del llibre TALLE’L AMB LES TISORES per la zona enganxada a la coberta i col·loque el folre nou.
    • Es recomana utilitzar folres de les marques Apli, Office Box (Carlin) o Saro

ATENCIÓ: CAP LLIBRE S’ADMETRÀ AMB FOLRES DEFECTUOSOS. ELS FOLRES S’HAURAN DE CANVIAR PRÈVIAMENT A CASA

  1. Es comprovarà que els manuals tenen el número que consta en el rebut que tenim a casa.
  2. Ens assegurarem que tenim TOTS els volums dels manuals que en tenen diversos i que el número coincideix en els tres. Sino és així ho farem constar al document de lliurament de llibres de text.
  3. Els llibres es portaran en la bossa en què es van donar a l’alumnat a principi de curs amb la fitxa de registre dels llibres que van rebre amb el lot de llibres.
  4. Cas de tenir algun llibre de lectura de la Biblioteca o AMPA es tornarà al mateix temps que els llibres.

 

EN CAS DE RENUNCIA A PERTANYER AL BANC DE LLIBRES:

L’alumne haurà de complimentar la sol·licitud de renuncia habilitada per Conselleria en el moment del lliurament dels llibres (també disponible a la pàgina web del centre).

 

DOCUMENT DE LLIURAMENT 1 ESO

DOCUMENT DE LLIURAMENT 2 ESO

DOCUMENT DE LLIURAMENT 3 ESO

DOCUMENT DE LLIURAMENT 3PMAR

DOCUMENT DE LLIURAMENT 4 ESO (ACTULITZAT 27/06/21)

DOCUMENT DE LLIURAMENT PR4

 

LLIBRES DE TEXT 2020-2021

10 de juliol de 2020
Publicado en
llibres2020_2021_1e6de

XARXA LLIBRES INSTRUCCIONS I CALENDARI

23 de juny de 2020
Publicado en

CIRCULAR INFORMATIVA BANC DE LLIBRES 19/20

ALUMNAT PARTICIPANT DURANT EL CURS 2019/20

  • No haurà de presentar cap sol·licitud
  • Cas de renuncia haurà de complimentar la sol·licitud habilitada per Conselleria en el moment del lliurament dels llibres.

FAMÍLIES QUE NO PERTANYEN AL BANC DE LLIBRES I DESITGEN INCORPORAR-S’HI

  • Hauran de demanar-ho d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i en la seu electrònica https://sede.gva.es
  • Les sol·licituds de nova participació es presentaran al centre fins al 15 de juliol de 2020
  • Les famílies hauran de lliurar al centre el lot complet de llibres de text del curs 2019/20 en les mateixes dates i condicions que els alumnes que ja pertanyen al Banc.

A causa de l’actual situació de prevenció d’exposició al COVI-19 es modifica el procediment habitual de revisió del Banc de llibres, amb la finalitat d’establir mesures preventives. Per tant cal respectar de manera rigorosa les instruccions i horaris assignats per a la devolució de manuals.

INSTRUCCIONS PER A TORNAR ELS MANUALS

  1. L’alumnat haurà de descarregar de la pàgina web el document de lliurament de llibres de text del curs que li corresponga (exemplar per a l’alumne/a i per a l’administració), on completarà les següents dades: NIS, nom i cognoms de l’alumne/a, grup, data de lliurament i signatura.
  2. Retire totes les marques personals (notes adhesives, fulls amb anotacions…).
  3. Els folres dels llibres presentaran un aspecte net i nou (no poden estar trencats pels cantons o llom):
    Si el folre està ben conservat netege’l amb cotó i alcohol.
    Si ha de canviar el folre i està apegat a les tapes del llibre talle’l amb les tisores per la zona enganxada a la coberta i col·loque el folre nou.
    Es recomana utilitzar folres de les marques Apli, Saro o Carlin.
  4. Es comprovarà que els manuals tenen el número que consta en el rebut que tenim a casa
  5. Ens assegurarem que tenim tots els volums dels manuals que en tenen diversos i que el número coincideix en els tres. Sino és així ho farem constar al document de lliurament de llibres de text.
  6. Els llibres es portaran en la bossa en què es van donar a l’alumnat a principi de curs.
  7. Cas de tenir algun llibre de lectura de la Biblioteca o AMPA es tornarà al mateix temps que els llibres.

DOCUMENTS DE LLIURAMENT

Cada alumne descarregarà i aportarà el document de lliurament cumplimentat i signat del curs corresponent:

ACCÉS AL CENTRE

  • S’accedirà per la porta de consergeria al corredor de la dreta i es pujarà per l’escala a la 1a planta fins a l’aula assignada al grup.
  • Cal respectar els torns d’entrada i eixida així com els horaris assignats.
  • S’ha de mantenir la distància mínima de seguretat de 2 metres
  • Serà necessari l’ús de mascareta.
  • El centre disposarà de solució hidroalcohòlica.
  • L’eixida del centre es realitzarà seguint les instruccions de la senyalització.
HORARI_BANC_LLIBRES_a17ba

CURS PER A PARES

13 de gener de 2020
Publicado en

Us informem que el pròxim 22 de gener a les 18.30 h. es realitzarà un curset en el Centre per a la prevenció de l’assetjament escolar.

Cartel método Cheri

Commemoració del Dia Internacional de la Dona

2 d'abril de 2019
Publicado en

Amb motiu de la celebració del dia internacional de la dona (8 de març) el dia 7 de març es va realitzar un breu acte de lectura d’un manifest a càrrec d’alumnat de batxillerat i l’exposició d’una pancarta elaborada per estudiants de diferents cursos. Aquest acte va tindre lloc en les porxades del centre, on es va penjar la pancarta commemorativa. A més, durant el mes de març passat, les alumnes i els alumnes de l’I.E.S. Sixto Marco han elaborat diferents murals sobre escriptores i científiques que han destacat al llarg de la història per a celebrar el dia internacional de la dona. Aquests murals s’han exposat en l’hall del centre.

Desde el grup de convivència i igualtat volem agrair a tot el professorat i alumnat que ha dedicat el seu temps i esforç perquè aquesta activitat fora possible, especialment al departament de calçat, de castellà, valencià i física i química, així com als grups 3PMAR , Grup Especial de Formació Bàsica ,PR4, grups de secundària i cicles de calçat

Ací us vam mostrar fotos d’aquests treballs i alguns moments de la confecció d’aquesta pancarta. Moltes a gràcies a totes i tots.

Grup de Convivència i Igualtat.

REPRESENTACIÓ TEATRE

11 de juny de 2018
Publicado en

Any 1992, i jo amb 19 anys. Any 2018, i jo amb 45 anys. 26 anys d’existència del grup de teatre pertanyent a aquest centre i el nom del qual és: Sàhara Teatre. Any 1992 debutem amb una lectura de poesia en homenatge al poeta oriolà, Miguel Hernández, el guió va estar confeccionat per la docent, quant et dec, María Dolores Peiró. Títol del recital: Eterna Ombra. Any 2018, repetisc amb el dramaturg Fernando Arrabal, i el seu text del teatre de l’absurd Pic-nic. Muntat en la història del grup en 3 ocasions, any 2007 i 2018 per mi, any 2013 pel meu deixeble Abraham Arenas…, som doncs reincidents amb les vicissituds de Zapo en el camp de batalla quan és visitat pels seus pares i… Present: Alicia Bailèn, Alejandro Traid, Iván Sicurella, Patricia Martínez i Marta Tomás actrius i actors les edats dels quals oscil·len entre 12 i 14 anys, que major em fan! Elles, ells i jo us esperem diumenge que ve dia 24 de juny a la sala Gran Teatre d’Elx, entrada gratuïta, dins de la XXI mostra de teatre d’ensenyaments secundaris Óscar Martín a les 18 hores i l’entrada és gratuïta. I jo molt orgullós que vostre/ el nostre grup de teatre, el d’aquest centre, continue viu, molt viu. Visca el teatre i viva Sixto Marco!

David López López, monitor de teatre IES Sixto Marco.

Graduació de Cicles 2018

4 de juny de 2018
Publicado en

Divendres passat 1 de juny es va celebrar l’Acte de Graduació de Cicles a la Sala Cultural de la Llotja. Com en altres ocasions, es van graduar els alumnes dels Cicles Mitjans d’Administració i Gestió, d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, de Calçat i Complements de Moda, i els dels Cicles Superiors d’Administració i Finances, de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, i de Disseny i Producció de Calçat i Complements. Va ser degudament presentat per Joaquín Parejo i va estar amenitzat pels vídeos dels grups participants, que ens recorden els seus moments passats pel nostre institut. A més va comptar amb els discursos dels representants dels alumnes, els seus professors, com el de Susana Pomares, el d’Alfredo García, com a director, i per part de les empreses col·laboradores, Antonio de Rojas, en representació de Clau Informàtica d’Elx, amb la qual ens uneix molts llaços. Ací us deixem algunes fotografies de l’esdeveniment.

GRADUACIÓ 2n BAT 2018

31 de maig de 2018
Publicado en

Divendres passat 25 de maig vam celebrar a la Llotja la graduació dels alumnes de 2n de batxillerat. Va ser un acte molt emotiu tant per als alumnes com per als professors i, potser, el moment cim va ser el discurs de Josep Pere, un vertader primus inter pares per la seua saviesa i experiència.

Accions formatives certificades pel CEFIRE des del curs 2012-2013

17 d'abril de 2017
Publicado en

Des del curs 2012-2013 el nostre centre ha organitzat diferents accions formatives certificades pel CEFIRE dins del Servei de Formació del Professorat. En aquest apartat no es comptabilitzen quatre seminaris que han anat a càrrec del pressupost de la formació autònoma.

2012-2013:

  • Curs “Les competències bàsiques en la Programació didàctica i aplicacions d’aquestes a l’aula” (13AL55IN429).
  • Curs “Estratègies docents en les aplicacions informàtiques de gestió administrativa: Contaplus, Facturaplus i Nominaplus” (13FP22CF622)

2013-2014:

  • Curs “Anglés nivell bàsic (A1)” (14AL76IS441).
  • Curs “La plataforma Moodle com a recurs educatiu” (44502415Z)
  • Jornada “Experiències i estratègies docents a l’IES Sixto Marco” (14AL63IN715)

2014-2015:

  • Curs “Anglés nivel bàsic (A1-A2)” (14AL76IN770)
  • Curs “Aplicacions Ofimàtiques (Word, Excel I Access)” (15AL47IS484)
  • Jornada “Experiències I estratègies docents a l’IES Sixto Marco” (15AL63IN553)

2015-2016:

  • Curs “Anglés nivel bàsic (A2)” (15AL76IN563)
  • Taller “Comunitats d’aprenentatge: treball en grups interactius” (16AL63IS082)
  • Curs: “Lesions i malalties específiques del docent: prevenció i tractament” (16AL63IN084)

2016-2017:

  • Jornada: “Primers auxilis escolars i reanimació cardiopulmonar”
  • Jornada: “Primers auxilis escolars i reanimació cardiopulmonar (II)”
  • Taller: “Entrenament vocal per a docents” (17AL68IN029)
  • Curs: “Patrimoni històric i cultural d’Elx” (17AL45IP004)
  • Jornada: “Atenció a les possibles situacions d’urgència en l’àmbit escolar” (en procés d’organització)