Graduació de Cicles 2018

Divendres passat 1 de juny es va celebrar l’Acte de Graduació de Cicles a la Sala Cultural de la Llotja. Com en altres ocasions, es van graduar els alumnes dels Cicles Mitjans d’Administració i Gestió, d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, de Calçat i Complements de Moda, i els dels Cicles Superiors d’Administració i Finances, de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, i de Disseny i Producció de Calçat i Complements. Va ser degudament presentat per Joaquín Parejo i va estar amenitzat pels vídeos dels grups participants, que ens recorden els seus moments passats pel nostre institut. A més va comptar amb els discursos dels representants dels alumnes, els seus professors, com el de Susana Pomares, el d’Alfredo García, com a director, i per part de les empreses col·laboradores, Antonio de Rojas, en representació de Clau Informàtica d’Elx, amb la qual ens uneix molts llaços. Ací us deixem algunes fotografies de l’esdeveniment.