DÉBORA VELÁSQUEZ IMPARTEIX UNA MASTERCLASS EN EL SIXTO MARCO

El dimarts 18 de gener va tindre lloc en el Sixto Marco el taller de Moda a càrrec de la dissenyadora de moda internacional Débora Velásquez. L’argentina va impartir una Masterclass als alumnes de cicle superior de Patronatge i Moda amb la col·laboració dels professors Javier Reina i Francisca Cases.

Els alumnes van dissenyar vestits de festa sota la tutela d’aquesta prestigiosa dissenyadora, que els va proposar crear vestits sota la temàtica “representants d’Espanya en el festival d’Eurovisió”.

Es va utilitzar la tècnica ‘moulage’, consistent en patronar directament sobre el maniquí de costura, i sobre el qual els alumnes van provar els diferents talls i volums, utilitzant les agulles com a principal eina de treball en el modelaje. A continuació es va realitzar una ronda d’exposicions davant l’estilista, en el qual els diferents equips presentaven les seues creacions finals i van rebre la valoració de Débora, qui va felicitar a tots els participants per destresa i creativitat.