Programa EXIT 2013 per a l’ESO

L’educació dels vostres fills és el més important per a vosaltres i tots sabem de la importància que obtinguen el Graduat en Educació Secundària i que estiguen preparats per a cursos superiors. És per això que ens posem en contacte amb vostès per tal d’informar-los que durant el mes de JULIOL el centre impartirà classes de repàs per a l’alumnat de TERCER i QUART d’ESO en les assignatures d’ANGLÉS i MATEMÀTIQUES.

Aquestes classes són totalment gratuïtes, tan sols es demana l’interès dels pares i les ganes d’aprendre dels alumnes.

Perquè l’alumne puga participar en aquest programa cal que complimenten la instància vinculada i la presenten en la secretaria de l’Institut abans del 26 de juny de 2013.

Les classes començaran el dimarts 2 de juliol a les 9:00 hores.

Aprofitem l’ocasió per tal d’agrair la confiança que han dipositat en nosaltres i oferir-nos per atendre qualsevol consulta que puguen vostès plantejar-nos.