Jornades de Formació Professional 2024

El pròxim 25 i 26 de març de 2024, es portaran a terme les tradicionals Jornades de Formació professional orientada a l’alumnat de Cicles Formatius de les Famílies d’Informàtica i Comunicacions, Turisme i Serveis a la Comunitat. Volem agrair a tots els col·laboradors la seva inestimable ajuda en l’organització d’aquest esdeveniment. A continuació vos deixem el programa complet.

• Dilluns 25
  • 15:25-15:30 ACOLLIDA
  • 15:30-15:40 BENVINGUDA
    • Ferran Pelechano: Cap d’estudis d’FP IES Sant Vicent Ferrer Algemesí.
  • 15:45-17:30 TALLER “Rumbo al Éxito: Autoconocimiento con Maps Tell”
    • Verónica Carrascosa: Coach executiva i d’equips.
  • 17:35- 18:10 XERRADA “Què és un sindicat i com ens assessora davant de l’obertura de borses de treball i oposicions”
    • Rocio Pascual: Secretària de Joventut i Noves Realitats del Treball de CCOO PV.
  • 18:30 – 19:30 TAULES RODONES D’ORIENTACIÓ: “Accés al mercat de treball dels tècnics superiors en EI, IS, DAW i ASIX”
    • EI (lloc: aula emprèn)
      • Melanie Talens: Técnica en Educació Infantil. Actualment treballa en l’escoleta infantil del Mercat d’Algemesí.
      • Marga Huguet: Funcionària interina en EIM Mestre Lozano.
      • Inmaculada Calpe: Funcionària de carrera a l’EIM Mestre Lozano.
      • Modera: Càrol Ferrís.
    • IS (lloc: aula C11)
      • Maria Jesus Iglesias: Tècnica en Integració Social. Actualment treballa en la CEAR (comissió espanyola d’ajuda al refugiat en Cullera).
    • DAW i ASIX (lloc: saló d’actes)
      • Cristina Esparza: Estudià DAW al centre en el curs 2020-22. Actualment treballa en Informática Médico Farmacéutica SL.
      • Hector Granell: Estudià DAW al centre en el curs 2021-23. Actualment treballa per a Xpander del grup Teknia.
      • David Gregori: Estudià DAW al centre en el curs 2020-22. Actualment treballa per a AEME Innovación Tecnològica Group SL.
      • Modera: Laura Montrull.
  • 19:30 – 21:00 TALLER ”Reduïx els teus nivells de cortisol per l’estrés laboral amb el Ioga conscient, exercicis de meditació i una respiració profunda”
    • Sergio Cambra: Formador de professors de ioga i meditació i, director de la finca La Esencia i del centre Dhasa a Ontinyent.

• Dimarts 26 (Matí)
  • 8:50– 8:55 ACOLLIDA
  • 8:55– 9:05 BENVINGUDA
    • Ferran Pelechano: Cap d’estudis d’FP IES Sant Vicent Ferrer Algemesí.
  • 9:05 – 9:45 MICROXERRADA “Frau i estafa al món financer”
    • Sílvia Galbis: Directora d’organització de la Caixa Rural d’Algemesí.
    • Jordi Miquel: Director de negoci de la Caixa Rural d’Algemesí.
  • 9:50 – 10:45 TAULES RODONES D’ORIENTACIÓ: “Accés al mercat de treball dels tècnics en SMX i dels tècnics superiors de DAM”
    • Pepe Pastor: Estudià DAW al curs 2020-2022. Entrenador de tenis i pàdel en el club de tenis d’Almussafes.
    • Cristian Castellblanque: Estudià DAW al curs 2020-2022. Treballa per a Indra.
    • Jorge Penadés: Estudià ASIX al curs 2020-2022 i DAW semi en el curs 2022-2023. Treballa en el departament d’informàtica de Verdnatura a Algemesí.
    • Modera: Ruth Aragó.
  • 11:15 – 11:45 XERRADA TÈCNICA “Com defensar un centre d’investigació biomèdica”
    • Javier Ripoll: Cap de l’àrea informàtica de l’Institut d’investigació Sanitaria La Fe.
  • 11:45 – 12:30 XERRADA “Els nous reptes del món de la informàtica”
    • Jordi Ferris: Gerent de Sènia Informàtica.
  • 12:30– 13:00 XERRADA “En què et pot ajudar l’oficina tècnica econòmica d’Algemesí”
    • Vicent Baldoví: Tècnic d’OTEA.
  • 13:05 – 14.00 TALLER “Reduce tus niveles de cortisol y de estrés laboral con el Yoga consciente, ejercicios de meditación y una respiración profunda”
    • Sergio Cambra: Formador de professors de ioga i meditació i, director de la finca La Esencia i del centre Dhasa en Ontinyent.

• Dimarts 26 (Vesprada)
  • 15:25 – 15:30 ACOLLIDA
  • 15:30 – 16:30 XERRADA ONLINE “La Re-evolució de la inteligència artificial”
    • Ricardo Vidal: Cap del departament d’innovació de British Airways i professor a Harvard.
  • 16:35 – 18:10 TAULA RODONA “Emprendre sent dona, sostre de vidre i sòl apegalós”
    • Alícia Calpe: Gerent i cap de recursos humans de Dismuntel.
    • Pilar Bañó: Exgerent de Cakes & Dreams.
    • MªJosé Cortés: Gerent del Bar Reyton de Sueca.
    • Modera: Estefania Monerri.
  • 18:30 – 19:25 XERRADA: “La teua imatge comunica, com?”
    • Carmina Abad: Coach en imatge personal i professora en la Universitat Catòlica de València.
  • 19:30 – 20:45 TALLER: “Prevenciò de trastorns musculoesquelètics en el treball”
    • Moisés Giménez: Fisioterapeuta, ergònom i pisco sociòleg. Treballa en el servei de prevenció de la Diputació i és professor de postgrau de la Universitat de València.
  • 20:45 – 21:00 CLAUSURA DE LA JORNADA