De nou, alumnes del Sant Vicent premiats

Els nostres alumnes, Josep Gregori Camarasa, de 2n d’ESO A, Lahcen Es sabery Minour, de 1r de Batxillerat B, i Salut Juan Cerdà, de 1r d’ESO A, han estat guardonats en el Concurs de Poesia Escolar «ENGUANY FIRA’M UN VERS», convocat per l’Agència de Promoció del Valencià d’Algemesí, en col·laboració amb l’Ajuntament d’Algemesí.

L’acte de lliurament de premis als guanyadors i finalista ha tingut lloc el passat divendres 26 de maig a les 13.30 h al saló de plens de l’Ajuntament d’Algemesí, on se’ls ha fet entrega d’un diploma i un val que podran bescanviar en qualsevol llibreria del poble.

L’alumnat premiat ens ha emocionat amb la lectura dels seus poemes: A la fira vull anar, La Fira de sant Onofre i La fira del nostre amor.

Cal destacar la satisfacció del departament de Valencià per la participació del nostre alumnat en el concurs literari, i per haver resultat guanyadors en aquesta IV edició (tres dels poemes) d’un total de 271 poemes presentats.

Enhorabona, Josep, Lahcen i Salut, per compartir la vostra creativitat i sensibilitat dels vostres poemes.