Taller de poesia amb Fina Girbés

El dilluns, 3 d’abril, ens va visitar Fina Girbés, autora de diversos llibres de poesia infantil, així com de moltes propostes didàctiques d’animació lectora. L’activitat, impulsada pel departament de Valencià, pretén apropar la poesia a l’aula i facilitar el primer contacte entre l’alumnat de primer d’ESO i la creació poètica.

L’encontre amb Fina Girbés va resultar molt enriquidor i estimulant per als alumnes, que en gaudiren i es mostraren molt participatius en totes les activitats elaborades per la nostra autora i treballades a classe.

La visita de Fina Girbés va servir de colofó a la celebració del Dia Mundial de la Poesia, en què l’alumnat de primer havia realitzat un mural formant un arc, decorat amb papallones i flors, que contenia els seus poemes sobre l’arribada de la primavera.