I Concurs d’idees empresarials innovadores d’Algemesí

Durant el curs escolar 2022-2023 estem duent a terme el I Concurs d’Idees Empresarials Innovadores d’Algemesí, amb la col·laboració d’entitats públiques i privades com són l’Ajuntament d’Algemesí, OTEA, EMPAL i la Caixa Rural d’Algemesí, sent ells i elles les persones del jurat en la segona fase del concurs.

L’IES Sant Vicent Ferrer juntament amb l’IES Bernat Guinovart dimarts passat 21 de febrer van presentar davant d’este jurat les deu millors idees empresarials que l’alumnat de batxillerat i cicles porta treballant des d’inici de curs. Després d’una valoració molt positiva per part de les entitats col·laboradores i un gran reconeixement al treball realitzat de l’alumnat, van comunicar les tres idees guanyadores, entre les quals es troba en segona posició “Iqadmy” creada per Héctor Granell, alumne de 2n curs del cicle superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web.

Com finalistes quedaren els projectes de Joan Diert i Juan Cruz Ortiz amb el projecte Cuídame, el de Laura Català amb Turistarte (els tres també estudiants de DAW). Najem Mesbahi, Yousef Sadik i Germán Merino per Solidarity Food i Alejandro Morales, Hala Lebzoq i Mohammed Ech amb el projecte Blindbraille (de 1r de Batxillerat).

L’entrega dels premis i diplomes als finalistes es farà al saló de plens de l’ajuntament.

Des d’ací felicitar a tot l’alumnat que ha participat pel seu gran èxit i agrair-los l’esforç dedicat durant tants mesos.

Per a docents, entitats i alumnat ha sigut un gran aprenentatge que ens permet créixer com a comunitat educativa i enfortir la relació instituts i empreses d’Algemesí. Gràcies a tots/es.