Ruta guiada per Algemesí

Amb la idea de traslladar tot el que han aprés els alumnes al llarg del curs, els alumnes de 1r i 2n de GIAT han dissenyat una ruta guiada per Algemesí als alumnes del centre Llopis Marí de Cullera.

La ruta està dissenyada per recórrer part del conjunt monumental i artístic d’Algemesí, llocs d’interés turístic, la història, els costums, tradicions i la gastronomia a través d’un itinerari sobre les Festes de la Mare de Déu, on mostrar no sols els àmbits de la cultura popular i el patrimoni.

La proposta de caràcter transversal té com a principis que l’alumnat puga interactuar amb altres estudiants de la mateixa família professional, puga fer contactes per al present i futur, trasllade el que ha aprés en l’aula a diferents contextos, i que és ells siguen ambaixadors del municipi des de la perspectiva turística dels seus propis estudis.