Jornada de Cicles Formatius 2023

El pròxim 26 de gener de 2023 al saló d’actes del centre, es portarà a terme la tradicional Jornada de Cicles Formatius orientada a l’alumnat de Cicles Formatius de la Família d’Informàtica i Comunicacions. Comptarà amb xerrades tècniques i d’emprenedoria a càrrec de diferents experts, i una taula rodona on participaran diferents exalumnes del centre. Volem agrair a tots els col·laboradors la seva inestimable ajuda en l’organització d’aquest esdeveniment. A continuació vos deixem el programa complet.

Programa d’Activitats

10:00 Presentació de la Jornada
10:15 Xerrada Informàtica- Jordi Ferris – Sènia Informàtica
10:45 DESCANS