Premis Extraordinaris ESO 2021/22

Volem donar l’enhorabona a les alumnes del centre que han aconseguit el premi extraordinari al rendiment acadèmic d’ESO corresponents al curs 2021/22:

• Mercè Martínez
  • Ximo Pous
  • Biel Santamaria

L’IES Sant Vicent Ferrer torna a estar d’enhorabona: els nostres alumnes Biel Santamaria, Mercè Martínez i Ximo Pous han rebut el premi extraordinari al rendiment acadèmic 21-22. Biel va cursar la primària en el CEIP Cervantes i l’ESO en l’IES Sant Vicent Ferrer, Ximo va ser alumne d’Escolapis i Mercè de Santa Ana. Ara estan fent el Batxillerat en l’IES Sant Vicent Ferrer. Volem felicitar a tots tres, a les seues famílies i a tot el professorat que es va implicar en la seua formació. És una gran notícia.

RESOLUCIÓ de 14 d’octubre de 2022, de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es concedeixen els premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria corresponents al curs 2021-2022. [2022/9669]