Guanyadors Junior Sports

Els dies 25 i 26 de juny s’han disputat les finals nacionals de Junior Sport a Madrid, amb la representació de dos equips de l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí amb els alumnes dels cicles de grau mitjà i superior d’informàtica.

L’equip “Liga de Leyendas” va participar a la final de League of Legends i van aconseguir alçar-se amb la victòria contra l’equip ClapClapBachiGap de l’IES Peres Calders, de Cerdanyola del Vallès, Barcelona. Van aconseguir un 3-0 on no van donar opció al rival.

L’altre equip participant va ser “Autoaim for the win”, que va participar en el joc de mòbil Brawl Star. Van jugar la final contra l’equip “White Wolfs”, de l’IES Escola Proa de Barcelona. Una final molt renyida a 5 sets, on en qualsevol moment qualsevol dels dos equips es podria haver alçat amb la victòria, que finalment va caure del costat de l’IES Sant Vicent Ferrer.

Una experiència inoblidable per als alumnes, en una competició basada en 16 valors: Sinceritat, disciplina, diversitat, equip, compromís, esforç, alegria, amistat, superació, valentia, saviesa, respecte, humilitat, justícia, integració i esportivitat.

Enhorabona als guanyadors, pel seu esforç i dedicació.