Premis artístics i literaris de la Fira de Sant Onofre

Estem d’enhorabona! Dos alumnes del nostre centre han resultat guanyadors de diferents premis artístics i literaris de la Fira de Sant Onofre, convocats per l’Ajuntament d’Algemesí. Marwa Rami, alumna de 2n d’ESO, ha obtingut el Premi del Concurs del Cartell de Festes Sant Onofre 2022. I Younes Souiad, alumne de 4t d’ESO, el Premi del Concurs de Poesia Escolar “Enguany Fira’m un Vers”, en la categoria de 3r, 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles de Grau Mitjà.

El passat divendres, 27 de maig, s’ha celebrat l’acte de lliurament d’aquests Premis a l’Ajuntament. Cadascun dels esmentats alumnes ha rebut un diploma i el premi corresponent: una tauleta tàctil, la guanyadora del cartell; i, un val de 60€ per a adquirir llibres, el guanyador de la poesia. A més, el cartell guanyador de la nostra alumna Marwa serà el que anunciarà les Festes de la Fira d’enguany i el poema premiat del nostre alumne Younes serà publicat en diferents mitjans.

Felicitats a tots dos i vos animem perquè continueu desenvolupant la vostra creativitat!