Participació en Rosquilletres

Hui, 12 de maig, hem participat al programa “Rosquilletres” d’Àpunt amb l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

Tres alumnes de 3r hi han participat com a concursants, representant l’IES Sant Vicent Ferrer: Zayneb El Yedmani, Natàlia Llopis i Paola Peinado. Totes les companyes i els companys les han acompanyades i les han animades fent de públic.

Ha estat una experiència molt positiva i interessant preparar durant setmanes la nostra intervenció, tant per part de les alumnes que han concursat com de les companyes i els companys que es preparaven com a ‘suplents’ o simplement com a ‘companyi, així com de viure hui l’emoció del concurs i veure com es grava un programa de televisió des de dins. Ha sigut molt emocionant viure-ho des de dins!

Hem aprés moltes paraules i hem aprés a estimar un poc més el valencià. Hem aprés a controlar, en la mesura del possible, nervis i vergonya, i hem treballat l’empatia amb els altres, donant suport i ànims i reconeixent mèrits, de companys i ‘d’adversaris’!

Si teniu ganes de saber-ne més apunteu-vos a l’agenda dissabte 18 de juny, que és quan és retransmetrà en @Àpunt a partir de les 10h del matí.

Gràcies a tot l’equip de @Rosquilletres