Concurs de Microrelats a Instagram

El Departament de Valencià de l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí en col•laboració amb l’AMPA del centre, promovem el concurs de microrelats a Instagram.  Trobada d’Escoles en Valencià 2021 ‘Arrels de vida, llavors de futur’, a l’IES St. Vicent Ferrer: ‘Un bosc de paraules’

Important: Ampliat el termini de presentació fins el 30 d’abril i la publicació en Instagram fins el 3 de maig

BASES DEL CONCURS: Document PDF

• Pot participar tot l’alumnat matriculat en el centre al curs 2020-2021 (ESO, Batxillerat i CICLES).
  • El microrelat ha d’estar escrit en valencià i sense faltes d’ortografia.
  • El tema del concurs és lliure però ha d’aparèixer d’alguna forma el nostre centre, l’IES St. Vicent Ferrer.
  • Els textos han de ser inèdits i d’autoria pròpia. Si es detecta qualsevol tipus de plagi, l’obra en serà eliminada.No s’acceptaran microrelats amb contingut ofensiu.
  • Premis: Hi haurà 3 premis, un per cada categoria, i un accèssit al microrelat amb més comentaris escrits (els comentaris han de ser en valencià, no valdrà com a comentari posar únicament icones). Els guanyadors/es rebran un val valorat en 20 € per triar un llibre a les llibreries del poble. Hi haurà un accèssit de 10 € per al microrelat amb més comentaris. Categories dels premis:
    • A: 1r i 2n ESO
    • B: 3r i 4t ESO
    • C: 1r i 2n BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS
    • Accèssit: Premi del públical microrelat amb més comentaris.

COM PARTICIPAR?

• Cada alumne/a pot presentar un microrelat. Els microrelats han de constar de dues parts: el títol i la narració. El text ha de tindre 160 paraules com a màxim, incloent-hi el títol.
  • S’ha d’enviar un correu electrònic a peris_bar@gva.es indicant a l’assumpte: concurs de microrelat Trobada 2021 i en el cos del missatge títol del microrelat, el nom i els cognoms de l’autor o autora i el curs i grup. S’ha d’adjuntar el microrelat en un document de text en format Àrial 12 amb interlineat 1,5.
  • Període de participació va del 23 d’abril, Dia Internacional del Llibre, fins el 27 d’abril a les 23:59h.
  • Els microrelats es publicaran anònimament al compte d’Instagram del centre el dia 30 d’abril, dia de la Trobada d’Escoles en Valencià al Sant Vicent.
  • Jurat: El jurat estarà compost per membres del professorat del centre i de l’AMPA. El veredicte es farà públic durant la setmana del 3 al 7 de maig.El nom dels/les guanyadors/es es publicarà al compte d’Instagram del centre.

L’alumnat participant autoritza a l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí a difondre les obres presentades al concurs per qualsevol mitjà que la direcció del centre considere oportú. La presentació d’una obra pressuposa l’acceptació íntegra de les bases.