Diàleg entre l’escriptor i els lectors i lectores joves

El passat 26 de març, l’alumnat de 1r de Batxillerat va participar en el Diàleg entre l’escriptor i els lectors i lectores joves, un projecte que consisteix en la lectura d’una obra literària, un concurs de microrelats i l’encontre amb l’autor, entre altres.

Volem fer-vos sabedors que un alumne nostre, Christian Yepes (1r BAT B) ha aconseguit una distinció. Estem molts contents des del departament que ens reconeguen el treball que estem realitzant amb l’alumnat. L’any vinent continuarem “dialogant”, sense cap dubte, i a ser possible des de l’edifici de la Facultat de Filologia. Podeu llegir els textos des del blog del Diàleg, si us ve de gust.

Concurs de microrelats – Veredicte 2021
Primer premi: «L’últim regal», Enya Chofre (IES Beatriu Civera)
Segon premi: «Arcàngel i dimoni», Carlos Barat (Col·legi La Puríssima)
Tercer premi (ex aequo): «Segona oportunitat», Christian Yepes (IES Sant Vicent Ferrer, Algemesí)