Noelia Sánchez i Salut Alarcón, premiades en el Concurs de Poesia Escolar

Amb l’objectiu de mantindre la flama de la Fira de Sant Onofre encesa (a causa de la suspensió de les celebracions d’enguany) entre la població més jove de la nostra localitat a la qual van adreçades moltes de les activitats que tradicionalment s’hi programen, i alhora, amb la intenció de fomentar l’hàbit de l’escriptura creativa en valencià, l’Agència de Promoció del Valencià d’Algemesí, en col·laboració amb l’Ajuntament d’Algemesí, va decidir convocar un concurs escolar de poesia, un certamen literari amb el nom “A la Fira enguany anem en vers”.

Hi ha hagut premis tant per a guanyadors com per a finalistes, i les nostres alumnes de Batxillerat Noelia Sánchez i Salut Alarcón han aconseguit els dos primers llocs en la categoria de Batxillerat i Cicles de Grau Mitjà.

El jurat del concurs, així com l’Agència de Promoció del Valencià, han volgut destacar la implicació del professorat que ha fomentat la participació dels centres en el concurs, així com l’interès manifestat per tot l’alumnat que s’ha presentat. En el nostre cas, el professor que ha impulsat i dirigit la participació del nostre alumnat, com a part de les activitats que estem realitzant en el 3r trimestre, ha estat el nostre company Vicent J. Girbés Roig del Departament de Valencià.

L’acte de lliurament de premis tindrà lloc el proper divendres dia 19 de juny, a les 13:45h, en el Saló de Plens de l’Ajuntament d’Algemesí.

Enhorabona!