L’IES Sant Vicent Ferrer, contra la violència de gènere

El dilluns 25 de novembre se va celebrar a tot el món el Dia Internacional per l’eliminació de la violència de gènere. Un dia en el que, com tot l’any, cal recordar la necessitat de lluitar contra un tipus de violència que ha acabat amb la vida de més de 200 dones en els darrers anys. Amb tal motiu, al nostre centre se va celebrar un acte a l’hora del pati en el que vam estar present tant l’alumnat com el professorat. També vam contar amb la presència de les càmeres de la TV local.

L’acte va tindre lloc a l’interior del centre, en l’entrada principal, que ja fa uns dies que estava preparada i guarnida per a l’ocasió amb pancartes i missatges reivindicatius. Dues alumnes de l’ESO van llegir un manifest contra la violència de gènere, molt aplaudit. A continuació, juntament amb altres companys i diverses professores, van cantar “Cançó de fer camí”, de Mireia Vives i Borja Penalba.

Una actuació molt bonica, emotiva i necessària de la qual vos mostrem algunes fotos.