Eixida a València i visita al Congrés de l’ONU

El dijous 24 d’ octubre, 84 alumnes dels cicles d’Informática, de tercer, quart d’ESO i primer de Batxillerat de l’assignatura de Religió, hem visitat en València el centre de negocis Marina d’Empreses i en concret una de les seues filials , l’Escola d’Empresaris Edem.

Allí dos gerents de Trazable i Feedect explicaren la finalitat econòmica i social de les seues empreses i la seua relació directa amb els Objectius del Desenvolupament Sostenible (ODS).

Després de la xarrada, visitàrem el Congrés de l’ONU, que s’inaugurava al voltant dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, on els alumnes vam poder veure, i participar fent preguntes, els diferents estands d’empreses i tallers que treballen de primera mà per a resoldre problemes de creixement econòmic sostenible dins la coneguda com Agenda 2030.

Un repte per a empreses i institucions en un congrés en el que també va participar el President de la Generalitat, Ximo Puig.

Ha estat una eixida molt profitosa al poder reforçar d’una manera més lúdica, els coneixements sobre els ODS que també des de l’aula estem treballant.

Àlex Alberola (1r Batxillerat)