Els alumnes de Batxillerat visiten el Congrés i el Museu del Prado

El divendres, 1 de febrer, a la matinada eixírem un grup de professors amb alumnes de primer i segon de batxillerat cap a Madrid, per a visitar el Congrés dels Diputats i el Museu del Prado. Va ser un dia molt intens i on tot va eixir com estava programat. Amb l’autobús recorreguérem el centre de la capital passant per la Cibeles, la Porta d’Alcalà, la plaça de Colón, la Biblioteca Nacional i finalitzant en la plaça de Neptú. La visita guiada al Congrés fou molt instructiva i els alumnes conegueren de primera mà el funcionament del nostre sistema parlamentari i ens fotografiaren en la Sala de Plens.

El guia del Congrés ens recomanà la visita de l’exposició que commemora el 40 aniversari de la Constitució espanyola i vam veure els facsímils originals de les Constitucions històriques espanyoles del segle XIX i les dos més recents del segle XX. Després de dinar a prop de la Puerta del Sol, ens dirigírem al Museu del Prado, que enguany celebra el seu 200 aniversari i finalitzàrem l’eixida gaudint de les grans obres d’art de la pintura espanyola, italiana i europea en general.