Pràctiques d’empresa FCT a Macrosoft Benifaió

El nostre alumne José G. ha realitzat les seues pràctiques al mòdul de FCT de SMX en l’empresa Macrosoft de Benifaió que fou creada en 1994. Ell comença en març, després de tres mesos la seua valoració és molt positiva, Aprofitem per a agrair la col·laboració des de 2003, ja que és una de les primeres empreses que tinguen els nostres alumnes en pràctiques, al seu gerent Roger Cerveró Fuster amb el nostre centre, on portem alumnes en pràctiques amb una gran satisfacció per ambdues parts, tant a Macrosoft com a l’altra empresa Novallar especialitzada en Internet on també hem tingut algun curs alumnes aprenent. O Mercadonova especialitzada en comerç electrònic. Esperem seguint col·laborant molts anys més amb els nostres futurs alumnes.