Mobilitat Erasmus+ en Europa

Els nostres alumnes Marc i Ramón del CFGM SMX estan acabant aquests dies les seues pràctiques amb el programa Europeu Erasmus+ en l’empresa Axel Technology a Anzola dell’Emilia en Itàlia. Dedicada a muntar instal·lacions de RadioTV a tot el món. Els nostres alumnes estan muntant els ordinadors que duen el programari per a l’emissió d’imatge i so. Són equips molt potents que venen ja amb una configuració predeterminada, ells han d’assemblar els components de maquinari i inventariar els nombres de sèrie. Després han d’instal·lar el corresponent Windows que també està prèviament configurat. No van en una ISO tradicional, sinó que estan en format amb extensió .RDR. La gran majoria d’equips tenen aquestes especificacions:

• Microprocesador i7-7700k amb 16GB de RAM
  • Una GTX 1050 i apart una Decklink Duo 2 dedicada a el processament de la imatge que ix.
  • Una placa mare Asus d’última tecnologia.
  • Una font d’alimentació de 850W Plus Gold.
  • Un disc dur SSD d’uns 240 GB per al sistema i 2 més de 2 TB per a emmagatzemar la informació de treball.
  • Llums LED’s que han fet ells, soldant-les amb estany per a aquests equips.

Volem agrair a l’empresa Axel la seua col·laboració, ja que portem alguns anys enviant-los alumnes en pràctiques del nostre centre i esperem seguir col·laborant els cursos vinents.