Com sona l’ESO 2018

Una representació d’alumnes de 1r ESO està gaudint de l’activitat Cóm Sona l’ESO a Amposta. Cóm sona l’Eso és una trobada musical, que es realitza al mes de maig, on participen més de 1500 alumnes de Secundària pertanyents a centres públics de la Comunitat valenciana, Catalunya i Balears. Cada any es realitza en un lloc diferent, i aquest any estem a Amposta.

És una trobada en la que durant tres dies conviuen els alumnes rodejats d’un ambient musical i de convivència i on es realitzen diferents activitats relacionades amb la música (assajos, concerts, balls…,). És la culminació del treball de tot el curs, en el qual es treballa al voltant d’un musical, en valencià, compost expressament per a l’ocasió. Durant els tres dies de convivència s’ultimen els detalls de l’espectacle. Aquest any el musical representat porta per títol «Max Planck vs Medusa». En ell els alumnes representen junt a tot el cor un dels personatges, i la resta de personatges són representats per altres alumnes i professionals que ballen o canten com a solistes.

L’objectiu de Cóm sona l’Eso és oferir l’alumnat l’oportunitat -probablement única en les seues vides-d’experimentar en primera persona el plaer (però també l’esforç) que representa fer música en directe damunt d’un escenari. Si vos agrada cantar i passar-ho be, vos animem a participar en aquesta experiència el proper curs, en el que es complirà el 20 Aniversari d’aquest projecte.