Pràctiques d’empresa FCT a ICFC

El nostre alumne Víctor Fernández acaba hui les seues pràctiques d’empresa al mòdul de FCT en l’empresa Alzirenya d’Ice Cream Factory Comaker que va començar en març. Després de dos mesos la seua valoració és molt positiva, treballar en una multinacional com aquesta on fabriquen gelats per al nostre país i part de la resta d’Europa li ha permès veure tecnologies actuals en funcionament i donar servei a centenars d’usuaris. Ara viatjarà a Martina Franca en Itàlia per a fer l’últim mes de formació en empresa amb una beca Erasmus+.

Aprofitem per agrair la col·laboració d’ICFC amb el nostre centre, ja que portem mes d’una dècada portant alumnes en pràctiques, i en especial, al cap d’informàtica Carlos, a Jose Vicente que sempre és l’instructor dels nostres alumnes i a Rubén que també ha format a Víctor aquest curs. Esperem seguir col.laborant molts anys mes amb els nostres futurs alumnes.