Reconeixement per Projectes Erasmus+

El dijous 19 d’octubre, la Conselleria d’Educació va donar al nostre centre un reconeixement pel treball i esforç desenvolupat en la participació en els Projecte Erasmus+. En representació de l’IES Sant Vicent Ferrer d’Algemesí, la directora Mª José Vinyoles i Sonsoles Jiménez, com a coordinadora de Projectes Europeus, van recollir un diploma acreditatiu d’aquesta important tasca realitzada.

El nostre centre porta una llarga trajectoria en la gestió i participació en diferents projectes europeus, que han permés la mobilitat d’alumnat de Secundària i de Cicles Formatius a altres països per rebre formació i experiència laboral en empreses. Aquest curs, continuem participant en els següents projectes:

• Projecte Erasmus + K202 Yees Employability
  • Projecte Erasmus + K219 Robòtica