VALENCIANADA #VLCda15

El pròxim 4 de març de 2015 el nostre centre participarà en la Valencianada, una activitat organitzada per la xarxa 1entretants on els nostres alumnes de 4ESOA compartiran la jornada amb homònims seus d’altres 15 instituts del nostre territori. La finalitat d’aquesta proposta consisteix a fomentar el treball en equip per a localitzar d’una manera autònoma diversos punts d’interés cultural situats a la capital del Túria fent servir tant eines tecnològiques (geolocalitzadors, xarxes socials, lectors de codis QR…) com mitjans clàssics (plànols de la ciutat en format paper, etc.). L’alumnat, prèviament, haurà confeccionat per grups l’itinerari que seguiran al llarg de la Valencianada i el dia D hauran de visitar els emplaçaments escollits, fotografiar-los o enregistrar-los i esmentar l’experiència d’una manera creativa i original a l’App Instagram amb les etiquetes:

#VLCda15, #WMCP15 i #VLCsvfalg. El professorat de Valencià: llengua i literatura, encarregat de l’organització de l’activitat al centre, controlarà en tot moment la situació dels alumnes gràcies a un geolocalitzador que mostrarà la ubicació de cadascun d’ells i elles. Sens dubte una activitat divertida, didàctica i transgressora que incorpora les últimes novetats tecnològiques com ara la realitat augmentada. Tota la informació la podeu trobar al web http://wmcproject.org/valencia.