Comenius Project

El nostre centre està participant en un projecte europeu anomenat Comènius junt amb altres centres de la Comunitat Europea de Polònia, Bulgària, Itàlia i Grècia. El mencionat projecte es realitzarà al llarg dels cursos 2009/10 i 2010/11 per un grup de 24 alumnes que actualment es troben cursant 1r i 2n d’ESO.
L’objectiu del projecte és donar a conèixer el nostre centre, ciutat i costums a la resta d’Europa i compartir experiències amb alumnat estranger, cosa que faran recopilant tota mena d’informació i construint un blog que estarà a disposició de tots el participants en tres llengües: valencià, castellà i anglès.
Al llarg del període que dura el projecte, l’alumnat realitzarà diverses trobades al païssos participants: en gener de 2010 anirem a Itàlia, en abril visitarem Grècia. al curs vinent, en setembre, ens vorem a Bulgària, en gener de 2011 vindran a Algemesí i, finalment, en maig es farà la clausura del projecte a Polònia.
Esperem que aquesta experiència resulte molt positiva, ja que l’alumnat ha acollit el projecte amb molta il.lusió.